Depp

Man ska väl ha sådana dagar. Idag är en av dem. Gissar att det beror på att jag inte sovit bra på över en vecka. Eller så kan jag inte sova för att jag inte mår bra. Är väl lite skit samma vilket egentligen.
Men det blir lite av en ond cirkel. Jäg känner mig ful, fet och värdelös, vilket gör att jag inte orkar göra någonting och tröstäter istället, vilket gör att jag känner mig ful, fet och värdelös osv...
Tänk om jag faktiskt hade satsat på att göra något vettigt med mitt liv. Som det är nu har jag inte åstakommit ett skit, och det känns inte som att jag kommer att göra det heller. So what's the point? Trettioårskris i förskott? Kanske det.

Äh, nu går jag och lägger mig.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0