En heldag

Usch och fy vad trött jag är. Och frusen som vanligt. Blir nog snart en dusch och sedan i säng.

Sitter nu på ett hotell i en liten bruksort i sydsverige, med en laptop (inte Dinosaurien) i knät och Sydnytt i bakgrunden. Har precis kommit tillbaka efter en god middag på en liten mysig italiens restaurang. Supergod mat, men jag fattar fortfarande inte varför de serverar påklädda skaldjur, i alla fall när de är marinerade och indränkt i kryddor och annat. Totalt omöjligt att äta på ett civiliserat sätt, oavsett hur snyggt det än är!

Jag kom fram till hotellet igår kväll, och idag åkte Pojken till Långtbortistan. Nu dröjer det två veckor tills vi ses igen. Två veckor! Det är helt sjukt lång tid, när vi förmodigen inte ens kan prata via Skype varje dag. Jag är bra bortskämd...

Nähepp, dusch och sova var det, så att jag orkar med morgondagen. På lördag blir det Göteborg, det ser jag fram emot!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0