Lördag, tidigt!

Vaknade redan klockan åtta idag. Har tydligen drömt mardrömmar, mumlat i sömnen och rullat runt så jag var helt intrasslad i tröjan. Kanske för att jag inte hört något från Pojken ännu?

Var iväg på möte torsdag och fredag, vilket inte alls är bra... Blev ju jättetaggad att sätta igång och jobba, men kan inte göra det förrän på måndag! Jag tror att det här kan bli jättebra, och jag vill verkligen hålla i projektet när det ska implementeras också.

Sitter hos mamma och skriver nu. Vi ska iväg till Göteborg om några timmar, mor, bror och jag. Ska se The Producers på Lorentsbergteatern (där har jag inte varit innan) och övernatta på Gothia Towers (där har jag varit innan). Om nu herrskapet får tummen ur och bestämmer en tid förstås...

Hepp, en dusch och en kopp kaffe, then I'm good to go!

Kommentarer
Postat av: Glonk

Tjo...Skypen verkar funka sådär. Sitter på ett hotell i Taipei och ska strax checka ut. Allt är bra "so far". Hoppas att vi lyckas bättre med Skypen ikväll eller imorgon. Ha det bäst sålänge så hörs vi...Saknar dig! puss

2009-11-15 @ 02:16:26

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0