Så glömsk jag är!

Hade skrivit ihop en liten roman på jobbet idag (på lunchen så klart, då är jag ju ledig!), men glömde att maila den till mig själv. Så typiskt! Nåja, jag löste väl inte världsproblemen direkt, så det är väl skit samma.

Idag blev det lite spinning i alla fall. Jag var inte alls upplagd för det, och jag får väl erkänna att jag inte var direkt taktfast de första låtarna. Men men, jag är ju ändå en glad amatör (det känns bättre så), och efter ett par låtar släppte det. Det är verkligen skillnad på att hålla ett pass och bara vara med. Jag blir i alla fall dubbelt peppad och är på mycket bättre humör efteråt, även om all träning har en uppiggande effekt. Det är väl en maktgrej (haha!), att få folk att ta i det där lilla extra! Idag var det en som fick kramp, det var mindre kul men å andra sidan kan det inte ha varit ett för lätt pass i alla fall...

Hepp, dags för en dusch!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Bra sida nu blev jag inspirerad att gå ut o gå

2009-11-21 @ 14:23:23

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0