Style

Haha! Kikade lite mer på den där "fyndlådan" Pojkens bror kom över med. Undisarna med dödskallar är ju bara klockrena. Undrar hur mycket som är fyndlåda och hur mycket som är eftertanke?



Och tröjan gillar jag faktiskt. Mönstret är så knepigt att det blir coolt. Ja, annorlunda är den i alla fall... Ha den på söndag? *hehe*
Jag tänker brunt linne och vita, korta velourshorts med brun kant till (nej, inte på söndag). Ni vet, typiskt 70-tals tennismode... Undrar var man får tag på sådana?
Vad tror ni? Om man hade haft benen för det, of course.


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0