Böcker, TV och datorer

Kört antivirusscan på den bärbara dinosaurien. Det är inte gjort på flera år. Fast den är knappt använd på flera år heller... Men jag fick då valuta för pengarna! Bildligt talat då, det var ett gratisprogram jag använde. Förhoppningsvis blir den liite snabbare i alla fall.

Och på måndag börjar serien om GeKås. Herregud... Jag vet inte vad som är mest pinsamt - att exalterad semestra i Ullared eller fanatiskt bänka sig i soffan för att se spektaklet. Kommer jag att se serien? Tja, kanske. Om jag kommer ihåg det.

På tal om TV... Gud vad skräp det går! 20 kanaler och inget att se! Antingen hjärndödande skräpserier eller dödligt tråkiga dokumentärer. Tack och lov att Mythbusters finns.

Har läst färdigt "En perfekt storm" av Johan Norberg. Väldigt bra, den kan jag rekommendera! Jag har varit intensivt ointresserad av ekonomi och affärer, men nu när man fick ett sammanhang blev det jättespännande! Fick ett ryck och lånade "Dags att köpa aktier" av Urban Bäckström, men det finns en rätt stor risk att jag ger upp halvvägs. Man kan ju alltid hoppas att jag blir aktiebiten och får ihop min första miljon innan jag fyller 35. Kan ju alltid hoppas...


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0