Hoppsan och hurra!

Haha! Jag är så usel på sådant här! Skapade en blogg med ambitionen att uppdatera den åtminstone ett par gånger i veckan (nej, inte ens jag trodde på flera gånger om dagen), och vad händer? Skrev ett inlägg i december... Ska jag våga lova bättring?


Pojken min har smitit iväg till utrikesland igen. Han har blivit stor med ansvarsfullt jobb och allt. Lite sotis är jag minsann! Men usch vad tomt huset är utan honom... Förra gången fick vår Lilla Gröna (dvs den lilla självgående dammsugaren) agera hund, lite sällskap var det i alla fall...


Idag kom jag hem med två nya älsklingar - the forensic casebook och ett par ljuvliga Lola Ramona Pippi 2261. Tog faktiskt ett par skutt utanför affären! Dels för att det är det dyraste par skor jag köpt, och dels för att de bara hade ett par skor kvar - i min storlek! Dessutom billigare än i nätbutikerna, så jag är helnöjd. Se och njut...

Vilka läckra klackar, och

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0