Seeeg påsk

Kan inte direkt säga att jag har någon påskkänsla just nu. Fast vad är det egentligen? Påsken är ju inte som julen, då det ska vara en massa godis, mat, ljus och hela tjocka släkten. Men någon slags helgkänsla borde det väl vara? Är nog bara jag som har för stora förväntningar på helger, jag börjar redan känna av söndagsångesten och då är det en massa lediga dagar kvar! Men det har väl att göra med att hela dagen försvann igår - jag hade fruktansvärt ont i magen från morgon till kväll!

Pojken ligger fortfarande däckad i soffan. Själv ska jag bara bli av med huvudvärken så ska jag ut och springa en runda.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Påsken är brukar vara mer vårlik nu är det kallt o blåsigt o när någon är sjuk så blir det tråkigt för hela huset

2010-04-03 @ 15:52:41

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0