Snart sommar och grillsäsong

Pojken har börjat piggna till lite. I alla fall gick han igång på grillar. Jag ser också fram emot grillsäsongen, även om jag inte fattar hur en del grillar kan vara så dyra - eller varför det finns så många olika för den delen. Kan  någon förklara vitsen med en kolgrill med gasoltändning? Vad är det för fel på en elektrisk grilltändare (grillgaffel)?

Dags för gissa priset! Den här godingen från Weber är nästan en meter i diameter, enligt uppgift kan man grilla upp till 19 (!) kycklingar på den. I övrigt är det en vanlig kolgrill...

weber ranch kettle grill

Rätt svar: Lite drygt 13 000 kr. Jupp...



Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0