"Jag vore glad om jag fick åka tunnelbana"‏

"Fredrick Federley skriver 'möte' när han tar taxi hem från krogen. - Det finns inte säkerhetsklassning som beteckning, så då måste du skriva möte. För något måste det stå, säger han."

fredrik federley ursula

Bild: Aftonbladet



Allvarligt talat. Han vill leva som vanligt och twittra om vad han gör - då är det säpos problem. Borde inte  samna gälla när han tar tunnelbanan? Påminner om när hans alter ego tog emot en gratis festresa...



Läs artikeln här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7654832.ab

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja, om inte annat spär det ju på politikerföraktet.......

2010-08-23 @ 21:32:01

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0