Torsdag - minifredag

Jag har gått omkring hela dagen och tänkt att det är fredag. Upptäckte att en kollega gjorde samma sak, det är skönt att inte vara ensam om att vara virrig!

Efter jobbet mötte jag upp mamma vid bussen, hon ska stanna här ett par dagar. Skönt med lite sällskap, och visst är det mysig att ha lite ensamtid med mamma också?

Jag köpte ett träningskort också. Nu börjar det nya livet - igen. Nåja, lite inspiration till spinningpassen blir det väl i alla fall. Det var fullt med folk utanför lokalen när jag kom dit. Först tänkte jag att människorna var helt svältfödda på motion och träningsmode (litet jippo med Team Sportia, Rönisch och rabatt på träningskort), sedan upptäckte jag att i princip alla var 60+. Konstigt... Hur många pensionarer her ni sett på spinning- och afropassen? Sedan såg jag en buss på ingående. Aha, pensionärsresa. Synd, det hade varit roligare om de velat träna med mig.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0