Hotellrecension - Scandic Norra Bantorget

Den här gången blev det övernattning på Scandic Norra Bantorget.

På plussidan

Frukostbuffén
Fräscha rum
Rabattcheckarna i restaurangen (för dig med Scandickort eller SJ prio)

På minussidan
Ingen meny på rummet och 100 spänn i avgift för att bära upp maten
En väldans massa reklam som talade om hur förträffliga Scandic är
Skrivbordet hade tre miljoner vassa kanter, och alla attackerade mina ben
Uteplats precis utanför fönstret. Tur att det var vinter, snö och absolut ingen där.


Sedan kan man inte skylla på hotellet för att jag har dåligt lokalsinne. Jag skulle till centralen, men hamnade på Odenplan. Skulle följt Drottninggatan och inte chansat... Typiskt mig!

Scandic Norra Bantorget

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0