Bara att inse..

...att sannolikheten för att tågen kommer fram i hyfsad tid - eller alls - är minimal. Jag skulle åka huvuddelen av sträckan med X2000 Stockholm-Malmö, och där verkar det mesta ligga nere. Sista sträckan går med det för dagen sista tåget, som jag då med andra ord skulle missa. Det verkar vara ont om ersättningsbussar, vilket skulle kunna leda till att jag fastnar i Nässjö. Såååå jag avbokade tågbiljetten och tar flyget istället. Det betyder en natt till hemifrån, men större chans att kunna hålla i mötet på torsdag. Om jag nu inte fastnar på Arlanda express igen, förstås.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0