Fågelkvitter och snö

Sådär ja, äntligen har jag bänkat mig framför bloggen igen. Jag hade ju tänkt att börja med en sammanfattning - med tillhörande bilder - innan jag "fortsätter med mitt liv", men det är bara att ge upp den tanken. Då skulle jag aldrig komma igång igen.
Idag snöar det igen. Det är -0,5 °C ute, och fåglarna kvittrar. Jajjemän! Trodde först att det kom från Iphonen (tittade på ett program med Anders och Måns på SVT play, filmat på sommaren), men det var fåglar på riktigt. De hade nog ingen väderrapport över Skandinavien där borta i Övervintringsland, annars hade de säkert stannat där ett par veckor till...
Sitter vid Pojkens dator nu. Routern tog semester och lämnade oss alldeles vilsna utan internet. Pojken kidnappade tråden rätt kvickt, så nu är det först till kvarn som gäller...

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0