Fast på Arlanda Express

"det enda som verkar fungera är biljettklippningen". Sagt av en frusen medpassagerare på Arlanda Express. Vi sitter och väntar på att Banverket ska kolla på en trasig växel. Hittills har vi suttit på tåget i en timme (resan ska ta 20 minuter), och värmen börjar sakta men säkert försvinna. Passagerarna flyttar längre fram i tåget, det verkar som att bara halva tåget är ljummet. Det lutar åt att det blir flyget hem också, järnvägarna verkar högst opålitliga. Jag återkommer när jag vet mer!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0