Full fart mot semestern!

Igår var det sista jobbdagen innan semestern. Gött! Men har jag egentligen semester nu, eller börjar den först på måndag?

Igår var vi hos Samson och hennes J och grillade. Det var extra kul att Flin med make dök upp! Tänk att vi känt varandra i 20 år nu... Sjukt gammal man börjar bli - det är tur att det inte känns så! Tiden gick superfort (i alla fall för oss tjejer som pratade gamla minnen), vi var inte hemma förrän runt ett-snåret. Och jag tyckte egentligen att det var för tidigt...

Men idag ska jag iväg på möhippa (nej, den blivande bruden läser inte bloggen), så jag har precis duschat och bryggt en kopp kaffe. Japp, kaffe! Det är nästan en vecka sedan sist. I förrgår drack jag visserligen knappt en fjärdedels deciliter, och nu har jag en hel deciliter i muggen. Med mjölk, of course. Anyhoo, kommer bara att vara med på halva möhippan tyvärr, sedan måste jag skynda mig till tåget för att hinna hem till födelsedagsfesten som N och D har fixat.

Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Flin

Tyst med dig, om 20 år till är vi ändå bara 50! =) Och då kan det ändå gå 20 år till igen! Tänk att säga att vi känt varann i 60 år, det är inte dåligt. Vi var hemma runt två-tiden, tiden gick som sagt fort, för maken med faktiskt. Kram!

2010-07-25 @ 14:51:48

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0