Man ser inte skogen för alla... Hotellrum?

Kolla in det här hotellet! Rummen är ute i skogen. I träden. Jupp, uppe i träden...

"I vår tid av urban rotlöshet blir Trädet en symbol för en plats som alltid finns där, en plats vi alltid kan återvända till."
"Konceptet föddes ur frågeställningen: Varför inte skapa ett hotell som ger människor chansen att uppleva naturen, bland trädtopparna, samtidigt som de upplever en unikt designad hotellupplevelse."

treehotel tree hotel hotell hotellrum uppe i träden boden luleå turist


Det kombinerar människans nyfikenhet på allt nytt, den ständiga statusjakten och behovet av att andas ut. Det är ju helt lysande! Självklart finns det också en bastu, även den uppe i träden.

Jag skulle gärna åka dit. Testa lite hästridning, havskajak och trekking, fast jag är något skeptisk till att betala 1600 spänn för att "prova på skogsarbete", ska man inte få betalt för sånt?


Treehotel
ligger i Harads, i Norrbotten vid Luleälven, drygt fyra mil från Boden. Och frukta inte, veka stadsmänniskor - det finns både affär och restaurang inom räckhåll.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejhej , att berätta är jätte svårt men att visa på bilder är jätte lätt :)

Här är adressen där jag kollade :)

http://egosidan.blogg.se/2009/may/lagg-in-en-header.html

2010-07-19 @ 16:58:54
URL: http://femtonplus.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

SV: Helt rätt !

Klart man måste använda balsam annars blir håret så klabbigt & tovigt och inte så fräscht ! :)

2010-07-19 @ 18:25:12
URL: http://quensa.blogg.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0