Lunarstorm går i graven efter 10 år

Åh, nu blev jag lite nostalgisk! Få saker säger "gymnasiet" som Lunarstorm... .Jag var till och med medlem på föregångaren StajlPlejs. De där orangea och blåa färgerna framkallar både lukter och känslor som bara förknippas med just den tiden. Ni vet, tonåring och allt det där..

Kjam!


Stajl Plejs hade vissa fördelar gentemot efterföljaren - den var helt gratis och (nästan) reklamfri. Lunarstorm började gå mig på nerverna efter ett par år, de ville ha betalt för allt och tjatade jämt om att man skulle köpa extra tilläggstjänster. Det verkar inte ändra sig nu heller, eftersom en ny community, LS8 (LunarStorm 8), redan ligger uppe...



Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0