Glamourama

Nu har jag sett avsnitt 13 (ja, pinsamt) av Glamourama, en TV-serie om tre bloggande kvinnor i modebranschen. Jag vet fortfarande inte vad jag tycker om den... Tjejerna verkar mestadels som bortskämda brats ("om det är dressmankostymer blir det middag sedan går vi, är det armani..."), ibland verkar det faktiskt som att de vet vad de gör. Och det handlar om att vårda sitt varumärke, säger de. Hmmm... Vete tusan om jag skulle anlita dem, de visar inte direkt sin seriösa sida. Å andra sidan kan de dra sjukt mycket folk - som gör allt för fri sprit och en goodie bag.

Kommentarer
Postat av: Elsa

vad är det för program? vilken kanal?

2010-03-24 @ 13:51:37

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0