Nätet gör lite som det vill

Igår slösurfade jag runt lite, och helt plötsligt blev det tvärstopp. Jaja, tänkte jag, det brukat hosta till lite och gå igång ganska direkt. Men jag väntade, och väntade, och väntade, men inget internet blidde det. Så jag kröp ner i sängen tidigt istället.
Kunde jag sova gott då? Nej... Har kommit in i någon slags drömfas, där jag drömmer mycket och intensivt, fast jag kommer bara ihåg drömmarna ett par sekunder efter att jag vaknar. Och när jag ser något som påminner om drömmarna. Suck. Det finns roligare saker än att sova åtta timmar och vakna trött.
Förra gången jag hade jobbiga sömnproblem gick jag till en läkare. Han var sååå hjälpsam och berättade om sin jet lag när han åkte till USA. Jo, för det är ju jämförbart...

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0