Världens minsta hamburgare?

Gjorde pannbiffar/hamburgare igår. Idag gjorde jag hamburgerbröd. Något blev inte riktigt rätt... Det blev världens minsta hamburgerbröd! Tyckte att de såg små ut, men jag tänkte att de skulle jäsa till sig. Det gjorde de inte... Nedre bilden visat hur de ser ut med hamburgerbiffen på (det geggiga är smält ost) - fick plats med en fjärdedels biff på varje! Visst var de tjockare än vanliga hamburgare, men knappast större.

Gjorde vanliga frallor också, det var i princip samma deg fast med mer jäst, så de blev lite större. Smarrigt värre!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0