Ingen god natt direkt

Igår kom jag inte i säng förrän runt halv tolv. Det är egentligen alldeles för sent för mig, men inget ovanligt direkt på söndagar. Klockan 03:40 vaknade jag, hur pigg som helst! Kändes som att jag hade sovit färdigt... Lyckades i alla fall somna om, vaknade av väckarklockan klockan fem, snoozade lite... Och hann drömma två drömmar, varav en riktig mardröm, på den tiden. Mardrömmen var riktigt otäck, det kändes så äkta fast det inte var handlingen utan "betydelsen" som var äkta - och jag vet inte vad den betyder. Jag har alltså drömt en psykologisk thriller. Ibland undrar jag hur min hjärna fungerar.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0