Blogg.se suger på information

Blogg.se har uppenbarligen problem. I morse när jag loggade in visades någon annans inlägg. Nu verkar inläggen fungera, men min design är, som ni ser, inte min design.

De hänvisar överallt till en kundservice-mail, som kollas vardagar. Någon har tydligen fått svar från dem, så de jobbar med problemet. Men varför i hela friden lägger de inte upp info på sin startsida? De jobbar ju med information för f*n, hur slö får man vara?

-------------------------------

Uppdatering:
Nu fungerar min design! Så här såg den ut innan:


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Så märkligt att din design har påverkats. Har du testat att göra som jag fick besked om? Lösenordskydda och sen ta bort det igen? Då uppdaterar man sin blogg på nytt fick jag besked om.

2010-10-02 @ 15:32:52
URL: http://svorskan.se
Postat av: Lisette

Sv: Helt sant! Det värsta var att han sa att han skulle komma tillbaka men aldrig kom. Och spisen är fortfarande sönder :(

2010-10-02 @ 15:53:47
URL: http://lisettes.se

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0