Väntans tider

Det gick snabbt att ta sig från Arlanda till Radisson, så nu har jag mer än en timme tills välkomstminglet börjar. Flygresan gick bra, inga inställda flyg hittills. Men i alla fall jag blir lite filosofisk när man befinner sig så högt uppe, ovanför en snöliknande molnmassa. Det är otroligt många flygplan i luften samtidigt, och man ser riktigt långt ovanför molnen. Men det är otroligt sällan man ser ett annat plan. Jag blev riktigt sugen på att läsa Steven Kings roman om varelserna som äter upp det förflutna. Någon som kan hjälpa mig med vad den heter? Ett plan hamnar snett i tiden, det finns inga andra människor där och de måste fly från några varelser vars uppgift är att rensa det förflutna, dvs äta upp världen och allt i den.

Kommentarer
Postat av: Glonk

Langoljärerna (eng. The Langoliers)

Lysande rulle... Söndagsfilm?

2010-10-08 @ 17:02:19
Postat av: Doktor Glas

Oooh! Lysande! Absolut en söndagsfilm - du fixar filmen, jag fixar popcornen.

2010-10-08 @ 20:47:32
URL: http://doktorglas.blogg.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0