Underhållningsminister Blubby

Tidningen City har publicerat en intervju med serietecknaren Liv Strömqvist. Jag önskar att jag var lika snabbtänkt!

City: Kulturminister Lena Adelsohn Liljeroth tycker att ordet "kultur" har en negativ klang och vill istället använda "underhållning". Vad tycker du om det?
Strömqvist: Jag tycker att namnet "Lena Adelsohn Liljeroth" har en väldigt negativ klang. Därför föreslår jag att hon döps om till "Blubby".

Klockrent! Vad tycker Underhållningsminister Blubby om det?


Källa: Suziluz


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0