Dummare än en anka

Vad trött jag blir på mig själv ibland. Strosade runt i lägenheten och gjorde mig i ordning för BodyPump-passet, jag dubbelkollade till och med att jag var bokad, ingen stress alls.

Tog på mig skorna och skulle precis gå ut. Då slog det mig... Vilken tid var passet egentligen? Skit också! Jag hade blandat ihop tiderna för BodyPump och zumba. Bara att inse att det passet inte skulle bli av, så nu står jag och velar mellan zumba och husstädning. eller kanske lite kickboxing framför tv:n.




Lite kuriosa... Om man bildgooglar på "dumt"
är första träffen Anna Ankas mug shot.





Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0