Så mycket att tycka till om!

Alla har synpunkter på något...


"Jag funderade på att ha linser på bröllopet."
"Ja, fast du hinner ju köpa glasögon istället."

"Vi har lagt en stor del av vår budget på fotografen, för jag tycker att bilderna är viktiga"
"Jag skulle ALDRIG betala så mycket för en fotograf! Men jag skulle ha fem stycken. Jag ringer in mina kompisar."

"Nej tack, jag fastar."
"Vaddå dricka juice en vecka? Kan man inte äta frukt/göra egen juice/vadsomhelst som du inte gör istället? Att du mår bättre är ju ändå bara en placeboeffekt."

"Det är en hel del att fixa för att få ihop ett bröllop och en fest för 50 personer."
"Bridezilla!!!"


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0