Luciapass avklarat!

Då var årets spinningpass i tomteluva avklarat! Det var lite svettigare än vanligt, så jag är rätt tacksam att det bara är en gång om året. Och nej, jag har inte funderat på luciakrona.
Passet gick lite halvryckigt, jag hann inte lyssna in mig på låtarna innan (satte ihop passet för ett år sedan), men men... Samson dök upp på passet också, det var extra kul! Får väl se om jag lyckas övertala henne att komma tillbaka fler gånger.

Väl hemma blev det morotsbiffar, mums! Nu: Sova sött till Twilight! Jjapp, ni läste rätt. Den är fortfarande ljusår från True blood, men helt ok tisdags-TV.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0