Hotellrecension - Radisson Blu Waterfront (Stockholm)

Den här gången blev det övernattning på ännu ett nybyggt hotell, Radisson Blu Waterfront Hotel i Stockholm. De slog upp dörrarna så sent som i januari.

Hotellet är mycket snyggt och fräscht, personalen är väldigt trevliga och frukosten är kanon. Mycket bra standard helt enkelt, och tur är väl det eftersom det är så dyrt - strax under 2000 spänn för en natt och då ingår inte frukosten. Däremot finns ett litet 24-timmarsgym, något klaustrofobiskt men det innehåller allt man behöver (förutom någonstans att lägga väskan). 

En nackdel är mobiltäckningen. Det är verkligen ett i-landsproblem, men nog borde det väl finnas täckning även på femtonde våningen, mitt i Stockholm?





Kommentarer
Postat av: Elsa

Fint rum skrivbordet vill jag ha

2011-02-10 @ 13:46:26

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0