Det man inte har i huvudet...

Idag har varit en jobbig dag. Jag såg fram emot att lägga mig riktigt tidigt, bara dra täcket över huvudet och skita i allt. Precis när jag var på väg att krypa ner med en bok så slog det mig... Skit också, projektmöte imorgon och jag har inte fixat fika! Möte över förmiddagsfikat utan att bjuda på frallor, det går inte. Det skulle bli upprört, uppror, upplopp och uppbrott. Det var bara att dra på sig jackan och knata till affären istället. Suck. Fast jag är mest glad att jag kom ihåg frallorna nu, och inte klockan åtta imorgon.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0