En idiot på resa

Åh! Jag måste bara tipsa om SVT:s underbara serie "En idiot på resa". Ni kan se den på SVT play.

Komikern Ricky Gervais skickar sin vän Karl Pilkington på en resa runt jorden. Låt oss säga att han inte är allt för imponerad... 

Ricky själv kallar det "one of the funniest, most expensive practical jokes I've ever done". Och ja, det är absolut underhållande att se den väldigt bekväma Karl möta världens underverk, träna med shaolinmunkar och beundra den kinesiska maten.
Och hans bekymrade tankar är helt underbara! Eller vad sägs om "tänk om jag äter padda där och tycker att det är godare än kyckling? Det blir svårt att få tag i grillad padda här hemma. Då kanske jag saknar det." Lysande!

Karl Pilkington om kinesiska muren

 

Karl Pilkington om kinesisk mat


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0