Man lär så länge man lever

C och J var förbi en runda i fredags. Jag drog tre slutsatser av det besöket:


1. Jag har verkligen minne guldfisk
"Jag måste ringa C och bestämma tid". Två minuter senare: "Var det något jag skulle göra?"

2. Vi träffas alldeles för sällan
Vi bor inte så långt ifrån varandra, ändå är det alltid något som kommer ivägen. Skärpning doktorn!

3. Deras barn är hur gulliga och väluppfostrade som helst!
Jag hörde något litet mutter om "monster när ingen ser", men det tror jag inte på!


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0