Doktorn ordinerar körsbär

S och lilla tjejen M tittade förbi på fika idag. Det blev en snabbvisit, men både Pojken och jag tycker att det är jättekul att de kikar förbi när de hälsar på i byn.
Och så stor tjejen har blivit! Hon är hur söt och omtänksam som helst, hon fixade både blommor och vinbär till oss.


Fikan för dagen var den hypade Very Cherry Chocolate Cake - en dröm för alla chocoholics! Recept kommer (eller så googlar ni, det blir många träffar på samma recept).



 

___________________

 

Uppdatering: Receptet finns nu här.

___________________



Kommentarer
Postat av: Elsa

Den blev hög o fin ser smaskens ut :)

2011-07-30 @ 18:36:56
Postat av: Moster

Snabba på med receptet, jag älskar körsbärstårta!!

Mums!

2011-07-31 @ 20:33:00
Postat av: Sara

Kan intyga att den var mycket smaskig också. Tack för senast! :)

2011-08-02 @ 18:34:29

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0