Död och återuppstånden

Igår var vi på teatermiddag hos M och A. Det var en hel del nytt folk den här gången, teatermänniskor dessutom vilket var extra kul.
Pojken spelade psykolog, och jag var hans fru, en före detta missbrukare som nu hittat gud. Dessutom fick jag dö halvvägs in i middagen och återuppstå som komissarie. Jag vet inte om jag gjorde något lysande jobb där, det tog ungefär en kvart innan en ung ligist stal mina handbojor.

Men roligt hade vi! Nu var vi bara ca 10-15 personer, nästa gång satsas det på ett jätteskådespel med 50-60 deltagare!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0