Brrr

Idag är det varmare än igår, ändå fryser jag rejält. Är nog lite väl trött, jag drömde nämligen att jag vaknade flera gånger. Väckarlockan ringde och jag stängde av den flera gånger innan den ringde på riktigt.

Igår var det minusgrader på morgonen, och strax efter lunch kom det till och med lite snö! Det snöade bara en minut, så jag trodde nästan att jag såg i syne. Jag fick fråga en jobbarkompis lite försiktigt om han också hade sett snön, man vill ju inte klassas som galen helt i onödan.


Den här varianten finns på Ikea



Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0