Hej hej!

Oj, hej och hå! Glömde visst bloggen helt igår. Pojken har kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Elsa

;)

2011-05-13 @ 10:01:29
Postat av: Anonym

Hej hopp

Nu är ett grönt paket på väg till dig. Jag vet inte hur jag ska ge dig ledtrådar att hitta vem jag är, men jag kan säga att jag har byggt ett hus, och att min blogg har handlat om det bygget i flera år. Kanske inte den typ av bloggar du läser:) Men så är det ju när man går med i ett sånt här byte, man vet aldrig vad man får.. :)

Just nu håller jag och ett gäng bloggpolare på med något som heter vårteckensutmaningen.. kanske kan du hitta mig via den..

kram

2011-05-14 @ 12:43:40

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0