Shopping med packning

Nu har jag äntligen kommit fram till mamma liten, efter en runda i affärerna med två väskor modell tyngre. Dagens irritationsmoment är datorväskan - dels har den elaka kardborreband som orsakar blodvite, dels får i princip bara dator och laddare plats. Att få med ett par byxor och en tjocktröja samtidigt som några extra kortärmade tröjor är bara att glömma.

Men nu har jag i alla fall införskaffat både postens gröna påse och lite att stoppa i den. Förhoppningsvis blir min bokvän nöjd, och om inte så har jag i alla fall gjort mitt bästa. Boken jag har valt ut är en chansning, den kan bli ett rejält bottennapp men jag hoppas att hon ger den en chans i alla fall.




Jäkla väska!


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0