Hemma i stormen

Nu är vi hemma igen! Eller, ja, vi har varit hemma ett antal timmar nu. Och tur är väl det, med tanke på hur mycket det blåser.

Det har varit en helt fantastisk helg i Göteborg. Pojken fixade allt och jag behövde inte lyfta ett finger! Och så kom vi äntligen iväg till Universeum, vi har pratat om det så länge men det har aldrig blivit av. Jag återkommer med lite bilder, men eftersom jag är iväg på kurs större delen av nästa vecka så kommer det att dröja.

Nästa projekt (förutom "projekt gillestuga") är att ta tag i läsandet igen. Det tog tvärstopp i och med allt bröllopsplanerande, men nu börjar stapeln med olästa böcker bli lite för frestande...


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0