Varför finns det inga asociala nätverk?

I lördags skaffade jag mig ett facebook-konto och jag har redan ont i huvudet. Varför vill folk lägga upp bilder på äpplen och smörgåsar? Och varför vill sjuttioelva personer "gilla" det? Fine, det är ju i princip så en blogg fungerar. Men på fejjan tar man allt skräp, lägger det i en påse, skakar om och kräker ut det på ett vitt underlag och kallar det kul. Och var är "ogilla"-knappen???

Nej, Facebook är både rörigt, fult och fullt med ointressanta detaljer. Det är som att vara den enda nyktra människan på en pub klockan halv tre på natten.

Kommentarer
Postat av: Pojken

Letar febrilt efter gilla knappen på detta inlägget

2011-09-05 @ 20:52:38
Postat av: Flin

harkel Hur många tomatplantor har jag inte sett här? ;-)

2011-09-06 @ 09:16:02

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0