Dagens otäcking

Idag var jag med om en läskig händelse. Jag har varit förkyld rätt länge, och blir fruktansvärt andfådd bara jag promenerar en kortare sträcka. Efter lunchpromenaden till affären började jag dessutom må illa. Pulsen slog som en skenande galopphäst och svetten började rinna. Jag skojar inte, ansiktet såg ut som om jag varit ute i regnet och tröjan blev genomvåt. Min vänsterhand blev helt kritvit.
Som tur var höll det inte i sig så länge, men jag beslutade mig för att smita hemåt tidigt  i alla fall. Något att vara orolig för eller bara vanlig stress?


(Nej mamma, jag mår bra. Punkt.)

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0