Raggarfest

Igår var det raggarfest (mordgåta med raggar-/rockabillytema) hos M&A. Kanonkul som vanligt! Totalt var vi 18 pers, och det kändes rätt lagom för att kunna hänga med på det mesta.
 
Det var också riktigt roligt att C&J hade möjlighet att hänga på. C var lysande som partypinglan och J var den hotfulle killen som ville ha tillbaka sina pengar från alla... A var ägare till Haket, ett matställe med tvivelaktig hygiengrad, M var slarvern som var skyldig alla pengar, Pojken var ledare för rivalerna Babydolls och själv var jag Baby the Boss, ledare för the Road Angels.
 
 
Vinnare av bästa kostym, moi!
 
 
Pojken lever sig in i rollen
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Grattis,snygga var ni hoppas tatueringarna inte sitter fast;)

2012-08-06 @ 09:01:41
Postat av: Moster

Jag förstår att du vann! Det såg riktigt tidsenligt ut. Snyggt!!

2012-08-08 @ 00:11:46

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0