Fisk och träningsvärk

Det var definitivt ett tag sedan jag var på BodyPump. De hade bytt ut vikterna, så nu har jag ingen koll på vad jag ska lägga på. Tidigare var vikterna gula, gröna och orange, nu är alla svarta. Jag har ingen aning om vad de färgglada vikterna vägde så nu är jag helt lost! Fick träningsvärk i alla fall, så jag måste ha gjort något rätt.

I helgen gjorde jag en fiskgryta á la kylskåpsrensning. Mest lök, tomat och fisk, med andra ord. Men gött blev det! Och räckte till dagens lunch också minsann.


Dagens á la Doktorn


Kommentarer
Postat av: Elsa

ser gott ut :)

2012-01-31 @ 11:25:19

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0