Hey Burton, I've got an idea for you!

Anna Karenina har filmatiserats (kommer i början av nästa år), nu med Kiera Knightley i titelrollen. Älskar den boken, det var absolut en favorit under min "ryska period".
 
Men det jag önskar mest i filmväg just nu är att Tim Burton sätter igång att filma Brott och straff tillsammans med sina trogna vapendragare Johnny Depp och Helena Bonham Carter. Hade inte det blivit helt underbart? Jag tror att Depp skulle bli en helt fantastisk Raskolnikov. Så kom igen Burton - you know you want to!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hoffafloffa

Enastående idé! Ska vi starta en namninsamling för det?

Förr läste jag alltid ryska klassiker under sommaren, kändes som jag behövde ljuset för att klara mig igenom dem

2012-07-15 @ 12:48:43
URL: http://hoffafloffa.blogspot.se/
Postat av: Hoffafloffa

Enastående idé1 Ska vi starta en namninsamling för det?

Förr läste jag alltid ryska klassiker under somrarna. Det kändes som jag behövde det extra ljuset för att klara av deras mörker.

(Möjligt att denna kommentar kommer två gånger, det verkade inte bli något när jag först försökte posta den)

Svar: Ja! Jag är på en namninsamling! :)
Det verkar inte som att man får någon "bekräftelse" på skickade kommentarer, men de kommer fram i alla fall. :)
Doktor Glas

2012-07-15 @ 12:51:42
URL: http://hoffafloffa.blogspot.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0