Lake Placid 3

Igår fastnade jag framför en film, Lake Placid 3. Och det var inte för att den var bra... Jag kunde helt enkelt inte slita blicken från de fruktansvärt dåligt animerade specialeffekterna (läs krokodilerna). Det såg ut som ett skolprojekt! Krokodilerna gick genom varandra, lämnade inga spår och vattenlinjerna såg ut att vara ritade i Paint.
 
Och skådespelarinsatserna... Jösses. Bianca Ilich, som spelade barnvakten Vica, var utan tvekan sämst. Enligt IMDB har hon inte medverkat i fler filmer. Jag förstår det. Hon kanske var Jordan Grehs barnvakt på riktigt?
 
Jag vet inte vad Colin Ferguson gjort för ont för att hamna i den filmen, eller hur han tänkte när han valde att göra den andra uppföljaren till en film där redan originalet var kasst. Jag kan tänka mig stor spelskuld, kontrakt med djävulen eller konsekvens-alternativet i "sanning eller konsekvens".
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0