Så mycket att läsa, så lite tid

Jag har precis läst ut Döden går i moln, men har redan hunnit komma en bit i ytterligare tre böcker.
 
Jag ströläser Tjärven då och då. Den finns bara som ljudbok och e-bok, därför laddade jag ner den till telefonen. Man skulle ju kunna tro att jag skulle läsa ut den rätt snabbt, eftersom den jämt är med, men det går faktiskt riktigt långsamt. Och det är ingen dålig bok.
Igår blev jag strandad på tågstationen utan en bok (vilket utlöste en smärre panikattack innan jag hittade Pressbyrån), så jag köpte Guillous Brobyggarna. Fastnade stenhårt i den! Jag blir alltid förvånad över hur han skriver, snacka om fördomar...
Och så har vi låneboken, Eld, fortsättningen på Cirkeln. Den är det lite mer bråttom att få klar, eftersom det är fler som står på kö för att låna den.
 
Och så vill jag bara påpeka att Brämhults "Päronad" smakar ok, men luktar skumt. Bara så att ni vet...
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Många böcker på gång har du....Läser du alla samtidigt? Jag brukar hålla mig till en eller två böcker per gång, helst en faktiskt, annars tycker jag det blir lite rörigt :)
Tävling på min blogg just nu :)

2012-06-28 @ 22:33:09
URL: http://bokslukare.blogg.se

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0