Söndagssummering

Nu börjar trädgården likna något! Jordgubbslanden är utgrävda, men stenläggningen runt om är inte klar ännu. Alla grästuvor är i alla fall äntligen bortskyfflade, det tog lååång tid!

Igår blev det mest trädgårdspyssel, så på kvällen bojkottade vi matlagningen och strosade ner till hotellet istället. Men oj vad det var folktomt i samhället! Ishockey-VM på TV och street racing i närheten var nog bidragande orsaker till de öde gatorna. Det hela slutade med att jag somnade i soffan till En cell-sam historia. Jupp, barnprogrammet. Älskar't!

Jag ska snart skriva färdigt en boksammanfattning, men först blir det att skala potatis för hela slanten. Familjen är på ingång efter en helgtripp till Stockholm, och vad passar då bättre en solig majkväll än grillat? Nej just det...


Kommentarer
Postat av: Elsa

Gottgotti Gottgott :)

2012-05-08 @ 11:59:56

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0