Att ha otur när man tänker - eller tjäna multum på reklam

Nu har finest dumpat Katrin Zytomierska efter senaste oförskämdheten. Troligtvis går Zytomierska inte lottlös från ståhejet, trots allt har hon byggt sin karriär på att vara dryg och elak. Och hon har ju en hel del att leva upp till, kvinnan har ju för guds skull en unge med Bingo (killen som leker med lättklädda tonåringar, inte sällsskapsspelet för blåhåriga tanter).
 
Reklamkampanjen handlade alltså om en lite kraftigare kvinna som nöjd poserar efter ett svettigt pass. Är det inte det som gympass ska förmedla - att vara nöjd med sig själv då man gett järnet? En sådan kampanj motiverar ialla fall mig att (våga) gå till gymmet mer än Zytomierskas mobbingvariant. Och ja Katrin, om man tar i på ett pass svettas man. Faktiskt.
 
Äh, jag tycker att hon säger det bäst själv. Saxat från Aftonbladet:
 
"– Man kan ifrågasätta mitt tillvägagångssätt. Men jag gör det för att jag tror det motiverar. Jag har fått mejl från tjejer som gått ner i vikt – för att jag inte ska mobba dem mer. Och det är ju bra, säger hon."
 
Mhmm. Jättehälsosamt...
 
 
 
Josephine. Lite mer äkta.
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0