En bok som...

…har med en onödig sak som gör mig ”lycklig” att göra.
del sex i 15 böcker som... - listan
 
 
 
Det ska vara kallt så att det biter i kinderna, strålande vackert solsken och snö förstås. Lägg sedan till en riktigt lång promenad eller pulkaåkning med chokladmjölk i pauserna så är det helt enkelt perfekt. Om det är onödigt? Säkerligen. Men jag älskar't.
 
Diana Gabaldons Snö och aska handlar inte direkt om någon stilla vacker vinterdag utan om den amerikanska revolutionen. Det är bok nummer sex i Outlander-serien, där Claire har rest tillbaka 200 år i tiden för att få vara tillsammans med sin älskade Jamie. Inte helt lätt förstås - och sju böcker har det hunnit bli i serien.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Onödigt? Låter helt underbart!!! =)

Svar: Ja visst gör det! :)
Doktor Glas

2012-11-30 @ 05:33:42

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0