Underbara Green Day

 
 

Kommentarer
Postat av: Flin

Men, alltså, det står ju inget?!

2012-11-09 @ 14:23:00
Postat av: Doktor Glas

Nepp, det finns ingen text i inlägget. Däremot lade jag upp en video (Green Days Stray heart). Syns den inte?

2012-11-10 @ 10:24:05
URL: http://doktorglas.blogg.se
Postat av: Flin

Nä, jag ser ingenting, varken i appen eller på hemsidan. Har inte testat på en dator dock. Å andra sidan är det kanske ingen jätteförlust... ;-)

Svar: Meh! Kolla på datorn - nu! Att missa Green Day är alltid en stor förlust. Alltid! ;) Nåja, jag får väl uppdatera med ett youtube-klipp också.
Doktor Glas

2012-11-10 @ 13:24:13

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0