Vilken dag!

Huff, vilken dag! Först en lång och intensiv dag på jobbet (jag hade lätt kunnat vara kvar en timme eller två till) följd av en supermysig middag hemma hos R&A. Lilla E har hunnit bli stor, lilla charmtrollet! Nu ligger vi i alla fall back ett par middagar, tror vi får bjuda dem på femrätters nästa gång...
 
Efter ett glas vin eller fyra känns det sådär inspirerande att packa resväskan inför Stockholmsresan. Förhoppningsvis har jag i alla fall lyckats få med mig det nödvändigaste, för det blir inte direkt tid över för några shoppingturer.
 
Nej, nu måste jag ta och betala räkningarna också innan jag får lov att hoppa i säng. Det blir en lång och intensiv dag imorgon med.
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0